Іванченко, Є. А. (2012) Модель системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 41-46.
|
Text
3-(216)-40-46.pdf Download (3MB) | Перегляд |
Резюме
У статті наведено модель системи інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів. Ядром названої системи є навчально-виховне середовище, в якому виділено три рівні впливу на формування мультиплікативної компетентності майбутнього економіста (інтегративний, стратегічно- тактичний та тактично-оперативний).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | система інтегративної професійної підготовки майбутніх економістів ; навчально-виховне середовище ; мультиплікативна компетентність майбутнього економіста ; інтеграційний механізм |
Теми: | Економічні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 08:34 |
Останні зміни: | 15 Черв 2018 13:06 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/897 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |