Кібернетичний підхід М. М. Амосова як шлях до розвитку інноваційних технологій у процесі медичної освіти

Кир’ян, Т. І. (2012) Кібернетичний підхід М. М. Амосова як шлях до розвитку інноваційних технологій у процесі медичної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). pp. 46-48.

[img]
Preview
Text
3-(216)-46-48.pdf

Download (490kB) | Preview

Abstract

У статті розкриваються наукові досягнення українського лікаря і педагога, ученого в галузі медицини, біокібернетики М. М. Амосова, а також можливість їх використання для розвитку інноваційних технологій навчання.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновація ; інноваційні технології навчання ; кібернетичний підхід ; студент ; евристичне програмування
Subjects: Фізико-математичні науки
Медицина, ОБЖ
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Jun 2018 08:27
Last Modified: 12 Jun 2018 08:27
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/896

Actions (login required)

View Item View Item