Кир’ян, Т. І. (2012) Кібернетичний підхід М. М. Амосова як шлях до розвитку інноваційних технологій у процесі медичної освіти. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 46-48.
|
Text
3-(216)-46-48.pdf Download (490kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкриваються наукові досягнення українського лікаря і педагога, ученого в галузі медицини, біокібернетики М. М. Амосова, а також можливість їх використання для розвитку інноваційних технологій навчання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інновація ; інноваційні технології навчання ; кібернетичний підхід ; студент ; евристичне програмування |
Теми: | Фізико-математичні науки Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Черв 2018 08:27 |
Останні зміни: | 01 Черв 2021 08:04 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/896 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |