Мамчур, І. В. (2012) Структура, критерії та рівні розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у процесі ігрової діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 67-70.
|
Text
3-(216)-67-70.pdf Download (495kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито структурні компоненти процесу самопізнання з урахуванням вікових особливостей учнів старшого шкільного віку. Рівні й критерії готовності старшокласників до самопізнання досліджено й проаналізовано через значущу для них ігрову діяльність.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | самопізнання ; учні ; ігрова діяльність |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 11 Черв 2018 13:42 |
Останні зміни: | 11 Черв 2018 13:44 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/890 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |