Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Структура, критерії та рівні розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у процесі ігрової діяльності

Мамчур, І. В. (2012) Структура, критерії та рівні розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у процесі ігрової діяльності. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 67-70.

[img]
Перегляд
Text
3-(216)-67-70.pdf

Download (495kB) | Перегляд

Резюме

У статті розкрито структурні компоненти процесу самопізнання з урахуванням вікових особливостей учнів старшого шкільного віку. Рівні й критерії готовності старшокласників до самопізнання досліджено й проаналізовано через значущу для них ігрову діяльність.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: самопізнання ; учні ; ігрова діяльність
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 11 Черв 2018 13:42
Останні зміни: 11 Черв 2018 13:44
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/890

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу