Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Управління якістю туристських послуг : робоча навчальна програма

Красномовець, В. А. (2017) Управління якістю туристських послуг : робоча навчальна програма. [Навчальний матеріал]

[img]
Перегляд
Text
tyruzm_2017.pdf

Download (525kB) | Перегляд

Резюме

Метою дисципліни «Управління якістю туристських послуг» є формування системи теоретичних знань із застосування інструментарію управління якістю на підприємствах у сфері туризму, а також набуття практичних навичок оцінки рівня якості виставкових послуг, розроблення та впровадження систем управління якістю, адекватних впливу підприємницького середовища.Особлива увага приділяється застосуванню теорії та методології управління якістю як засобу досягнення комерційних успіхів підприємства у сфері туризму на основі ефективного використання його потенціалу з орієнтацією на споживача в умовах конкурентного середовища. Дисципліна «Управління якістю туристських послуг» реалізує завдання щодо формування у студентів комплексу теоретичних знань про сутність і значення управління якістю в контексті розроблення та впровадження систем якості, які визначають перспективні орієнтири діяльності підприємств у сфері туризму.

Тип елементу : Навчальний матеріал
Неконтрольовані ключові слова: туризм ; виставкові послуги ; управління якістю туристських послуг
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 11 Квіт 2018 12:00
Останні зміни: 11 Квіт 2018 12:00
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/869

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу