Депта, М. (2015) Кращі практики впровадження технології зміни в К-12. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 3 (12В). с. 41-56.
|
Text
education-3-12b-9.pdf Download (281kB) | Перегляд |
Резюме
Це дослідження досвіду конкретного шкільного плану з перетворенням до навчання 21-го століття і навчання за допомогою реалізації технологій на шкільному рівні. Дослідження розглядає успішні впровадження технологій на основі аналізу даних інтерв'ю від адміністраторів шкільних рад і виконробів, що беруть участь в декількох ефективних реалізацій школи. По суті справи практики , що лежать в основі філософії приймаються керівництвом шкільної ради та шкільних адміністраторів в успішній реалізації технології на K-12 шкіл? У роботі автор спирається на основу досліджень Сполучених Штатів шляхом вивчення передового досвіду в області реалізації технологій в школах в Канаді. Наслідки практики застосовні до всіх організацій освіти з метою підвищення інформованості про чинники, необхідні для змін що відбутися в школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Реалізація технології ; управління змінами в сфері освіти ; лідерство ; навчання 21-го століття |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 15 Вер 2016 13:38 |
Останні зміни: | 15 Вер 2016 13:38 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/746 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |