Лазарева, І. (2014) Облік, запит, дослідження в навчальному плані словесності. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (126 Б). с. 78-82.
|
Text
education-2-12b-14.pdf Download (161kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлені методологічні та практичні додатки для підвищення продуктивності іноземної мови студентів за допомогою включення розслідування дізнання. Метод питання-відповідь представлений з точки зору з особистісно-орієнтованого підходу, що сприяє допомогу в просуванні через етапи дисциплінованого дізнання, живлячи дослідницьку компетентність та культуру пізнання світу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Дисциплінований запит ; дослідження компетенції ; питання високого класу ; на основі змісту навчання керування запиту |
Теми: | Філологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 14 Вер 2016 07:34 |
Останні зміни: | 14 Вер 2016 07:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/736 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |