Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А. (2014) Проблема формування і розвитку логічного мислення учнів у контексті суб'єкта спеціалізації в середній школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 2 (12В). с. 33-40.
|
Text
education-2-12b-7.pdf Download (186kB) | Перегляд |
Резюме
В статті розглянуті деякі особливості розвитку логічного мислення учнів у класах з різним предметом спеціалізації в середній школі. Огляд за короткий термін літератури дозволяє припустити, що три основних напрямки були сформовані в теорії викладання математики в останні 50-60 років в Україні. Автор досліджує їх коротко. Аналіз показує, що нинішній підхід до формування логічного мислення учнів, значно варіюється в залежності від предмета спеціалізації і рівня підготовки з математики. В статті наведено більш детальне дослідження конкретних методів і прийомів викладання елементів математичної логіки в класах з поглибленим вивченням математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Логічне мислення учнів ; предметні спеціалізації в середній школі ; навчання елементам математичної логіки ; поглиблене вивчення математики |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Вер 2016 10:18 |
Останні зміни: | 30 Бер 2020 12:40 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/729 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |