Руденко, М., Колодій, С., Деревінська, І. (2025) Формування мікроекономічної моделі поведінки споживачів в умовах поглиблення процесів цифровізації. Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки, Т. 26 (№ 1). с. 1-12.
| 
              
Text
 ФОРМУВАННЯ МІКРОЕКОНОМІЧНОЇ МОДЕЛІ ПОВЕДІНКИ СПОЖИВАЧІВ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ.pdf Download (586kB)  | 
          
Резюме
Стаття є авторським баченням питання щодо формування сучасної мікроекономічної моделі поведінки споживачів. Численні зміни, які відбулися в соціально-економічних відносинах, виробництві, техніці і технологіях та в світогляді людства впродовж останніх століть суттєво змінили ставлення до ролі споживача – суб’єкта економічних відносин. Внутрішні особливості теорії поведінки споживачів обумовили її вивчення різними науковцями: соціологами, психологами, дослідниками економічної теорії, маркетингу, менеджменту. Незважаючи на наявний досить широкий аналіз питань, присвячених формуванню поведінки споживачів, проблематика цього питання потребує подальшого вивчення, що обумовлено як розвитком економічної науки, так і розвитком людської цивілізації, яка диктує нові умови формування поведінки споживачів та перегляд вже існуючих концепцій. Метою статті є мікроекономічний аналіз моделі поведінки споживачів в сучасних умовах.
| Тип документу: | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Раціональність ; цінові ; нецінові чинники поведінки споживачів ; еластичність ; криві Торнквіста-Енгеля ; маркетинг товарів ; теорія поколінь | 
| Теми: | Економічні науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 03 Лист 2025 13:40 | 
| Останні зміни: | 03 Лист 2025 13:40 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7277 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




