Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Характеристика туристичного продукту та роль туристичного підприємства в його формуванні

Скіданов, О. А. (2025) Характеристика туристичного продукту та роль туристичного підприємства в його формуванні. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси. с. 24-27.

[img] Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-24-27.pdf

Download (367kB)

Резюме

В статті говориться, що виконуючи свої організуючу, об'єднуючу, координуючу, інформаційну, консультаційну, орієнтувальну і стимулюючу функції, туристичне підприємство відіграє ключову роль у формуванні туристичного продукту.

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Туристичний продукт ; туристичне підприємство ; туристичні фірми ; тур
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Жов 2025 10:51
Останні зміни: 09 Жов 2025 10:51
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7208

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу