Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Забезпечення педагогічнимми знаннями майбутніх вчителяв через роль ситуацій

Кондрашов, Н. Н. (2013) Забезпечення педагогічнимми знаннями майбутніх вчителяв через роль ситуацій. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 548-554.

Повний текст не доступний з цього репозиторію.

Резюме

У цій статті розкривається робота студентів в процесі вивчення педагогічних знань, причини низьких результатів, підвищення якості знань за допомогою ролі - ситуації в педагогічних уроках. Існують різні підходи для визначення якості педагогічного знання майбутніх вчителів в науковій літературі. В ході розслідування були виявлені значні відмінності в якості реалізації всіх функцій освітнього процесу, зокрема, про характеристику формулювання і визначення проблем, планування їх рішень. Ефективність виховної роботи в навчальних дисциплін в основному визначається відношенням студентів до педагогічної теорії і реалізації її важливості в їх майбутньої практиці.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Педагогічні знання ; якість оцінки знань ; роль - ситуація
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Вер 2016 10:05
Останні зміни: 12 Вер 2016 10:05
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/720

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу