Репозитарій ЧНУ

Забезпечення педагогічнимми знаннями майбутніх вчителяв через роль ситуацій

Кондрашов, Н. Н. (2013) Забезпечення педагогічнимми знаннями майбутніх вчителяв через роль ситуацій. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 548-554.

Повний текст не доступний з цього репозиторію.

Резюме

У цій статті розкривається робота студентів в процесі вивчення педагогічних знань, причини низьких результатів, підвищення якості знань за допомогою ролі - ситуації в педагогічних уроках. Існують різні підходи для визначення якості педагогічного знання майбутніх вчителів в науковій літературі. В ході розслідування були виявлені значні відмінності в якості реалізації всіх функцій освітнього процесу, зокрема, про характеристику формулювання і визначення проблем, планування їх рішень. Ефективність виховної роботи в навчальних дисциплін в основному визначається відношенням студентів до педагогічної теорії і реалізації її важливості в їх майбутньої практиці.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Педагогічні знання ; якість оцінки знань ; роль - ситуація
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 12 Вер 2016 10:05
Останні зміни: 12 Вер 2016 10:05
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/720

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу