Забезпечення педагогічнимми знаннями майбутніх вчителяв через роль ситуацій

Кондрашов, Н. Н. (2013) Забезпечення педагогічнимми знаннями майбутніх вчителяв через роль ситуацій. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 548-554.

Full text not available from this repository.

Abstract

У цій статті розкривається робота студентів в процесі вивчення педагогічних знань, причини низьких результатів, підвищення якості знань за допомогою ролі - ситуації в педагогічних уроках. Існують різні підходи для визначення якості педагогічного знання майбутніх вчителів в науковій літературі. В ході розслідування були виявлені значні відмінності в якості реалізації всіх функцій освітнього процесу, зокрема, про характеристику формулювання і визначення проблем, планування їх рішень. Ефективність виховної роботи в навчальних дисциплін в основному визначається відношенням студентів до педагогічної теорії і реалізації її важливості в їх майбутньої практиці.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Педагогічні знання ; якість оцінки знань ; роль - ситуація
Subjects: Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 12 Sep 2016 10:05
Last Modified: 12 Sep 2016 10:05
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/720

Actions (login required)

View Item View Item