Кондрашов, Н. Н. (2013) Забезпечення педагогічнимми знаннями майбутніх вчителяв через роль ситуацій. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 548-554.
Повний текст не доступний з цього репозиторію.Резюме
У цій статті розкривається робота студентів в процесі вивчення педагогічних знань, причини низьких результатів, підвищення якості знань за допомогою ролі - ситуації в педагогічних уроках. Існують різні підходи для визначення якості педагогічного знання майбутніх вчителів в науковій літературі. В ході розслідування були виявлені значні відмінності в якості реалізації всіх функцій освітнього процесу, зокрема, про характеристику формулювання і визначення проблем, планування їх рішень. Ефективність виховної роботи в навчальних дисциплін в основному визначається відношенням студентів до педагогічної теорії і реалізації її важливості в їх майбутньої практиці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Педагогічні знання ; якість оцінки знань ; роль - ситуація |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Вер 2016 10:05 |
Останні зміни: | 12 Вер 2016 10:05 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/720 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |