Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Сутність та значення іміджу у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу

Діордієв, М. Г., Кочума, І. Ю. (2025) Сутність та значення іміджу у діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Туризм і гостинність: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції 20 березня 2025 р., м. Черкаси. с. 107-109.

[img] Text
Макет збірника тез 2025_ у репозитарій 30.09.-107-109.pdf

Download (362kB)

Резюме

Імідж є стратегічним ресурсом для гостинного бізнесу. Це не тільки залучає нових клієнтів і утримує існуючих, але й розширює можливості для бізнесу та забезпечує фінансову стабільність. Підприємства, які активно працюють над створенням і підтриманням позитивного іміджу, отримують значні переваги в конкурентному середовищі. У сучасній індустрії гостинності імідж є не лише ключовим фактором для залучення нових клієнтів, але й потужним інструментом для утримання існуючих клієнтів і побудови довгострокових відносин з усіма зацікавленними сторонами.

Тип документу: Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Індустрія гостинності ; імідж ; конкурентний ринок ; маркетингові стратегії
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 09 Жов 2025 11:01
Останні зміни: 09 Жов 2025 11:01
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7187

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу