Решетнікова, А. В. (2013) Творчість і удосконалення методів в освітньому процесі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 543-547.
|
Text
education-1-11-15.pdf Download (124kB) | Перегляд |
Резюме
У даній статті розглядаються методи формування творчого потенціалу майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін. Були розроблені методи різних авторів. Зроблений аналіз літератури по темі допомогли виділити такі методи, які є важливими для процесу формування творчості студентів. Було досліджено не тільки методи, але і різні форми пізнавальної діяльності, де є співробітництво між учителем і учнями. Методи, засновані на рольових і проблемно-ситуаційних завданнях впливають на різні сфери особистості: пізнавальні, емоційні, психологічні і мотивовані. Сучасний студент буде творцем в майбутньому, і саме тому необхідно не тільки працювати з його особистістю, але сформувати його професійну свідомість.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Креативність ; методи ; технології ; рольові ігри ; ситуація ; семінари |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2016 11:43 |
Останні зміни: | 09 Вер 2016 11:43 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/718 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |