Савченко, О. (2013) Дидактична адаптація випускників вищих навчальних закладів: ефективність поліпшення умов. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 538-542.
|
Text
education-1-11-14.pdf Download (90kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена проблемі університету аспірантів і їх адаптації до професійної та педагогічної діяльності. Також докладно розкрито способи і умови прискорення цього процесу. Аналізуються Фактори, які передбачають ефективність дидактичності особистості, професійних знань і умінь вчителя. Знайдені умови, при яких труднощі навчальної діяльності молодого вчителя стають механізмами ефективного процесу адаптації.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Випускники університетів ; новий учитель ; дидактична адаптація ; труднощі професійної та педагогічної діяльності ; фактори для оптимізації |
Subjects: | Педагогічні науки |
Divisions: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Depositing User: | Наукова Бібліотека |
Date Deposited: | 09 Sep 2016 11:32 |
Last Modified: | 09 Sep 2016 11:32 |
URI: | http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/717 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |