Савченко, О. (2013) Дидактична адаптація випускників вищих навчальних закладів: ефективність поліпшення умов. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 538-542.
|
Text
education-1-11-14.pdf Download (90kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена проблемі університету аспірантів і їх адаптації до професійної та педагогічної діяльності. Також докладно розкрито способи і умови прискорення цього процесу. Аналізуються Фактори, які передбачають ефективність дидактичності особистості, професійних знань і умінь вчителя. Знайдені умови, при яких труднощі навчальної діяльності молодого вчителя стають механізмами ефективного процесу адаптації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Випускники університетів ; новий учитель ; дидактична адаптація ; труднощі професійної та педагогічної діяльності ; фактори для оптимізації |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2016 11:32 |
Останні зміни: | 09 Вер 2016 11:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/717 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |