Про специфіку математичної освіти в суб'єктно-спеціалізованій школі

Ловянова, И. (2013) Про специфіку математичної освіти в суб'єктно-спеціалізованій школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). pp. 523-527.

[img]
Preview
Text
education-1-11-11.pdf

Download (108kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються питання викладання математики в якості організаційного процесу та умови навчання. Історичні принципи і тенденції, що стосуються створення шкільного предмета-спеціалізовані зокрема, а також російської та радянської в шкільній практиці аналізуються в статті. Були досліджені досвід процесу диференціації на високій стадії шкільної освіти в таких країнах, як Франція, Японія і США. Були відзначені основні функції предмета вивчення мастерингу концепції у вищій школі. Математична освіта вважається основним компонентом загальної освіти, а також фактором, що впливає на якість освіти у вищому навчальному закладі. Особливості математичного змісту освіти в предметно-спеціалізованій школі з різних напрямів математичної підготовки, були висвітлені в статті поряд з глибоким розглядом наступності проблеми обох середніх загальноосвітніх і вищих шкільних освітніх процесів. також в статті були визначені конструктивні принципи освітніх курсів в різних математичних дисциплін.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Суб'єкт-спеціалізована школа ; диференціююча освіта ; математична освіта ; напрямки (вектори) в процесі навчання математики ; рівні математичної освіти в середній школі ; наступність в освіті
Subjects: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Divisions: Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем
Depositing User: Наукова Бібліотека
Date Deposited: 09 Sep 2016 10:39
Last Modified: 09 Sep 2016 10:39
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/714

Actions (login required)

View Item View Item