Ловянова, И. (2013) Про специфіку математичної освіти в суб'єктно-спеціалізованій школі. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 523-527.
|
Text
education-1-11-11.pdf Download (108kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються питання викладання математики в якості організаційного процесу та умови навчання. Історичні принципи і тенденції, що стосуються створення шкільного предмета-спеціалізовані зокрема, а також російської та радянської в шкільній практиці аналізуються в статті. Були досліджені досвід процесу диференціації на високій стадії шкільної освіти в таких країнах, як Франція, Японія і США. Були відзначені основні функції предмета вивчення мастерингу концепції у вищій школі. Математична освіта вважається основним компонентом загальної освіти, а також фактором, що впливає на якість освіти у вищому навчальному закладі. Особливості математичного змісту освіти в предметно-спеціалізованій школі з різних напрямів математичної підготовки, були висвітлені в статті поряд з глибоким розглядом наступності проблеми обох середніх загальноосвітніх і вищих шкільних освітніх процесів. також в статті були визначені конструктивні принципи освітніх курсів в різних математичних дисциплін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Суб'єкт-спеціалізована школа ; диференціююча освіта ; математична освіта ; напрямки (вектори) в процесі навчання математики ; рівні математичної освіти в середній школі ; наступність в освіті |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2016 10:39 |
Останні зміни: | 09 Вер 2016 10:39 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/714 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |