Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль цифрового маркетингу у формуванні репутації соціально-відповідального бізнесу

Кравченко, О. О., Пилипенко, В. (2025) Роль цифрового маркетингу у формуванні репутації соціально-відповідального бізнесу. Агросвіт (12). с. 128-132.

[img] Text
роль цифрового маркетингу у формуванні репутації соціально відповідального бізнесу.pdf

Download (936kB)

Резюме

У статті досліджується вплив цифрового маркетингу на формування репутації соціально відповідального бізне-су. Розкрито взаємозв'язок між комунікаційними можливостями цифрового середовища та підвищенням довіри добрендів, які реалізують принципи корпоративної соціальної відповідальності (далі — КСВ). Дослідження підкрес-лює, що підприємства більше не можуть функціонувати незалежно від потреб і цінностей суспільства. Зростаючийінтерес споживачів до сталого розвитку та етичних практик зміщує фокус корпоративних стратегій у бік відпові-дального підприємництва. У цьому процесі цифровий маркетинг є не просто інструментом просування — це дина-мічний канал, через який компанії висловлюють свою соціальну позицію та взаємодіють із зацікавленими сторона-ми. Такі канали, як соціальні мережі, контент-маркетинг, email-кампанії, блогінг і відеоплатформи, забезпечуютьвисоку видимість ініціатив у сфері корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) та дають змогу вести змістов-ний діалог із цільовою аудиторією. КСВ охоплює широкий спектр добровільних зобов'язань, включаючи захист дов-кілля, етичну ділову поведінку та підтримку громад. Втім, успіх таких ініціатив значною мірою залежить від того,наскільки ефективно вони комунікуються. Цифрові технології спрощують цей процес, пропонуючи інструменти дляцільового донесення повідомлень, залучення аудиторії та аналітики результатів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Цифровий маркетинг ; соціальна бізнесу ; цифровізація ; репутація ; корпоративна культура ; бренд ; підприємництво ; комунікація ; довіра.
Теми: Економічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Кравченко Олена Олексіївна
Дата внесення: 02 Вер 2025 09:30
Останні зміни: 02 Вер 2025 09:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7124

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу