Гнезділова, К. М. (2013) Ціннісно-мотиваційний критерій оцінки на основі корпоративної культури. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 512-516.
|
Text
education-1-11-9.pdf Download (108kB) | Перегляд |
Резюме
Важливим компонентом професійної культури викладачів, які працюють в галузі вищої освіти (HE) сектор є їх корпоративна культура. Ефективність корпоративної культури впливає на ефективність навчання. Результати показують, що часто виникає зв'язок між інституційними цілями і корпоративної культури. Поведінкові показники професорсько-викладацького складу і взаємодії з іншими колегами і адміністрацією залежать від взаємодії особистих цінностей з цінностями, що оголошує університет. Корпоративна культура викладається в системі вищої освіти. Опитування, проведене серед потенційних викладачів вузів виявили необхідність вдосконалення методів навчання для забезпечення навчання в теорії корпоративної культури. Дослідження підтвердило свою основну гіпотезу: різні університети мають спільні риси, які характеризують ефективність корпоративної культури майбутніх викладачів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Викладач університету ; корпоративна культура професорсько - викладацького складу ; університет ; корпоративна культура |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 09 Вер 2016 10:07 |
Останні зміни: | 09 Вер 2016 10:07 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/712 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |