Кравченко, О. О., Руденко, М. В. (2023) Хедхантинг як один з інноваційних методів маркетингу персоналу. Вісник ЧНУ ім. Б. Хмельницького. Серія «Економічні науки», 27 (3-4). с. 84-91. ISSN ISSN 2707-5036
![]() |
Text
Хедхантинг_Вісник.pdf Download (876kB) |
Резюме
Стаття присвячена дослідженню ролі хедхантингу в сучасних стратегіях рекрутингу та кадрового управління. У статті розглядаються ключові аспекти методології хедхантингу, включаючи відбір кандидатів, аналіз їхньої придатності та оцінку потенціалу для компанії. Дослідження також аналізує практичне застосування хедхантингу в провідних компаніях, а також вивчає вплив хедхантингу на структуру організації та її стратегічний розвиток. Стаття підкреслює важливість стратегічного підходу до цього процесу та постійного вдосконалення методів рекрутингу для досягнення конкурентних переваг на ринку праці.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Хедхантинг ; хедхантер ; рекрутинг ; стратегічний розвиток ; ринок праці ; інноваційність ; маркетинг персоналу |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Кравченко Олена Олексіївна |
Дата внесення: | 01 Вер 2025 13:17 |
Останні зміни: | 01 Вер 2025 13:17 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7104 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |