Скорик, Ю. (2013) Професійне вигорання як спосіб поліпшити якість вищої освіти. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 496-504.
|
Text
education-1-11-7.pdf Download (155kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядається проблема професійного вигорання вчителів. Зміна сприйняття як до явища професійного вигорання узагальнюються відповідно до історичної стадії його вивчення. Основні теоретичні підходи до визначення поняття та психофізіологічної структури вигоряння знайдені. Аналіз фактор вчителів професійного вигорання і стрессора класифікації професійного характеру представлені. Етапи професійного вигорання вчителів і основним проявом психофізіологічного феномена вигоряння визначаються. Класифікація професійних симптомів прогара знайдений.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Професійне вигорання ; вчителі ; системи освіти ; професійна профілактика вигорання |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Вер 2016 13:45 |
Останні зміни: | 08 Вер 2016 13:45 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/710 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |