Тарасенкова, Н. А., Акуленко, І. А. (2013) Визначення студентських вірувань є одним з аспектів компетенції орієнтованої системи математики вчителів- методистів. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 477-483.
|
Text
education-1-11-4.pdf Download (167kB) | Перегляд |
Резюме
У статті аналізуються результати визначення студентів- "майбутніх вчителів математики" уявлень про стан їх підготовки до майбутньої професійної діяльності. Вимірювання і якісний аналіз студентських переконань щодо їх майбутньої професії є важливою педагогічною проблемою. Аналіз вимірювання ціннісних переконань українських студентів (майбутніх вчителів математики) за допомогою методів, запропонованих у проекті TEDS- М порівнюються з результатами аналогічних досліджень в Росії. Переконання про природу математики; переконання про навчання математиці студентів здібних до математики.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Методика навчання вчителів математики ; майбутній учитель математики ; переконання майбутнього вчителя математики |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 08 Вер 2016 12:42 |
Останні зміни: | 31 Трав 2021 09:34 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/707 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |