Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті

Радзіховська, Ю. М. (2017) Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті. Економіка і суспільство (№ 12). с. 315-318.

[img] Text
Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті.pdf

Download (129kB)

Резюме

Досліджено сутність поняття «паблік рілейшнз» (зв'язки з громадськістю). Розглянуто особливості використання PR та реклами в глобальній мережі, які забезпечують розповсюдження інформації через Інтернет та веб-сайти. Виокремлено переваги та недоліки PR Інтернет-технологій.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: паблік рілейшнз ; реклама ; Інтернет-мережа ; PR-технології ; маркетингові комунікації.
Теми: Економічні науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 04 Черв 2025 12:39
Останні зміни: 04 Черв 2025 12:39
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7063

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу