Радзіховська, Ю. М. (2017) Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті. Економіка і суспільство (№ 12). с. 315-318.
![]() |
Text
Функціонування PR-технологій та реклами в Інтернеті.pdf Download (129kB) |
Резюме
Досліджено сутність поняття «паблік рілейшнз» (зв'язки з громадськістю). Розглянуто особливості використання PR та реклами в глобальній мережі, які забезпечують розповсюдження інформації через Інтернет та веб-сайти. Виокремлено переваги та недоліки PR Інтернет-технологій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | паблік рілейшнз ; реклама ; Інтернет-мережа ; PR-технології ; маркетингові комунікації. |
Теми: | Економічні науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 04 Черв 2025 12:39 |
Останні зміни: | 04 Черв 2025 12:39 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7063 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |