Репозитарій ЧНУ

Якості природничо-математичної освіти в контексті семіотики

Тарасенкова, Н. А, (2013) Якості природничо-математичної освіти в контексті семіотики. Американський журнал досліджень в галузі освіти, 1 (11). с. 464-471.

[img]
Перегляд
Text
education-1-11-2.pdf

Download (151kB) | Перегляд

Резюме

Зміст математичної освіти набуває специфічної форми існування в різних оболонках - вербальній і невербальній, які створюються за допомогою знака і символу. Мова є основним засобом. Навчальні знаки і символи виконують когнітивні і комунікативні функції і мають на увазі створити інформаційну основу навчальної діяльності студентів. В освоєнні навчального змісту знаки і символи є предметом вивчення, і інструментом пізнання. Операційний знак і знакові засоби є необхідним компонентом "навчальної діяльності, яка безпосередньо пов'язана з семиозисом студентської навчальної діяльності і збагаченням концептуальних структур, якими володіють студенти. Освоюючи різні способи фіксації змісту навчальних матеріалів, і всякого роду знаком і символічної діяльності, а саме - заміщення, кодування (декодування), схематизації і моделювання є основою інформаційної культури і є необхідною умовою для розвитку особистості кожного учня. Вибір і використання знаків і символів повинні бути зроблені на основі аналізу конфліктів між логічним і візуальним. Такі конфлікти можуть мати не тільки об'єктивний, історично умовний характер. Найчастіше вони породжуються суб'єктивними факторами - поява нерозуміння студентів змісту матеріалу і негативного ставлення до можливості зрозуміти зміст. Таким чином, нова мета в навчанні математики є забезпечення єдності двох процесів: формування предметних знань, умінь і навичок, з одного боку, і досвід незалежного знака і символічної діяльності студентів, з іншого боку.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Викладання математики ; семіотика ; знак і символ означає ; конфлікти між логічним і візуальним
Теми: Фізико-математичні науки
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 08 Вер 2016 12:13
Останні зміни: 08 Вер 2016 12:13
URI: http://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/705

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу