Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Хакатон як інноваційний метод вивчення хімії

Шафорост, Ю. А., Лут, О. А., Смалиус, В. В., Шевченко, О. П. (2023) Хакатон як інноваційний метод вивчення хімії. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 4). с. 143-145.

[img] Text
12_Шафорост_Лут_Смалиус_Шевченко (1).pdf

Download (303kB)

Резюме

Мета статті: розглянути та обґрунтувати потенціал хакатону як платформи для вирішення актуальних завдань сучасної системи освіти та можливості використання хакатону як ефективного формату вивчення хімії у закладах середньої та вищої освіти.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: хакатон ; STEM-освіта ; вивчення хімії ; інноваційні технології ; командна робота ; навички 21 століття. робота; навички 21 століття.
Теми: Хімічні науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут природничих та аграрних наук
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 23 Квіт 2025 11:54
Останні зміни: 23 Квіт 2025 11:56
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/7005

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу