Триус, Ю. В., Стеценко, І. В., Герасименко, І. В., Гриценко, В. Г. (2011) Інформаційно-аналітична система управління навчальним процесом ВНЗ. Інформаційні технології в освіті (№ 9). с. 40-49.
![]() |
Text
040-049.pdf Download (324kB) |
Резюме
Розглядаються концептуальні підходи до створення інформаційно-аналітичної системи управління навчальним процесом ВНЗ, в якій використовуються сучасні методи прийняття рішень та імітаційного моделювання, web-технології. Основними критеріями вибору засобів розробки системи є: відкритість, безкоштовність, простота застосування та незалежність від системного програмного та апаратного забезпечення. Технологія і сама система задовольняє таким вимогам, як: орієнтація на національні й міжнародні стандарти у галузі вищої освіти, дотримання сервіс-орієнтованої архітектури, забезпечення стабільної роботи із значною кількістю користувачів, підтримка чіткого розподілу прав користувачів на одержання та зміни інформаційних ресурсів, забезпечення модульності кінцевого продукту та його здатності до інтеграції в корпоративну інформаційну систему ВНЗ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інформатизація ; інформаційно-аналітична система ; цифровий університет ; дистанційне навчання ; імітаційне моделювання ; мережі Петрі ; web-технології ; вища школа. |
Теми: | Фізико-математичні науки Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут інформаційних та освітніх технологій |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 03 Квіт 2025 11:22 |
Останні зміни: | 03 Квіт 2025 11:22 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6973 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |