Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи

Зорочкіна, Т. С., Яцина, С. М., Литвин, І. М. (2024) Роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи. Актуальні питання у сучасній науці (№ 10). с. 694-705.

[img] Text
15522-Текст статті-15588-1-10-20241023.pdf

Download (261kB)

Резюме

У статті висвітлюється роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи. Будучи засобом спілкування, монологічна мова виконує функцію передачі та отримання інформації. До прийомів розвитку монологічного мовлення відносяться: мовний зразок (мовна діяльність дітей супроводжується такими прийомами як пояснення); повторення (практикується повторення матеріалу вчителем, індивідуальне повторення дитиною, чи спільне повторення); пояснення, вказівка (застосовується при уточненні структури описових оповідань, вчитель звертає увагу на те, що являє собою структура оповідання); словесна вправа (попередні складання описових оповідань, спочатку промовляються окремі фрагменти оповідання); питання (використовується в процесі розгляду та при послідовному викладі опису.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: медіаосвіта ; монологічне мовлення ; молодші школярі ; освіта ; мова ; інформація.
Теми: Масова комунікація
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 17 Лют 2025 14:49
Останні зміни: 17 Лют 2025 14:49
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6826

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу