Зорочкіна, Т. С., Яцина, С. М., Литвин, І. М. (2024) Роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи. Актуальні питання у сучасній науці (№ 10). с. 694-705.
![]() |
Text
15522-Текст статті-15588-1-10-20241023.pdf Download (261kB) |
Резюме
У статті висвітлюється роль медіаосвіти у процесі розвитку монологічного мовлення учнів початкової школи. Будучи засобом спілкування, монологічна мова виконує функцію передачі та отримання інформації. До прийомів розвитку монологічного мовлення відносяться: мовний зразок (мовна діяльність дітей супроводжується такими прийомами як пояснення); повторення (практикується повторення матеріалу вчителем, індивідуальне повторення дитиною, чи спільне повторення); пояснення, вказівка (застосовується при уточненні структури описових оповідань, вчитель звертає увагу на те, що являє собою структура оповідання); словесна вправа (попередні складання описових оповідань, спочатку промовляються окремі фрагменти оповідання); питання (використовується в процесі розгляду та при послідовному викладі опису.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | медіаосвіта ; монологічне мовлення ; молодші школярі ; освіта ; мова ; інформація. |
Теми: | Масова комунікація Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лют 2025 14:49 |
Останні зміни: | 17 Лют 2025 14:49 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6826 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |