Яцина, С. М. (2020) Формування мовно-комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи в умовах диверсифікації освіти. Інноваційна педагогіка, Т.2 (№ 29). с. 131-133.
![]() |
Text
28.pdf Download (149kB) |
Резюме
У статті обґрунтовано сутність та зміст компетентнісного підходу в освіті. Проаналізовано зміст та структуру комунікативної компетентності мовної особистості майбутнього вчителя початкової школи. Встановлено характерні ознаки мовно-комунікативної компетентності, виокремлено складники комунікативної компетентності майбутнього вчителя в умовах диверсифікації освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | компетентнісний підхід в освіті ; структура мовно-комунікативної компетентності майбутніх вчителів в умовах диверсифікації ; тренінгові заняття ; формування мовленнєвих здібностей у підготовці фахівців |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 17 Лют 2025 13:39 |
Останні зміни: | 17 Лют 2025 13:41 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6823 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |