Зорочкіна, Т. С., Ніколаєску, І. О., Литвин, І. М. (2023) Корекція сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 8-9). с. 73-83.
![]() |
Text
Зорочкіна.pdf Download (336kB) |
Резюме
У статті розкрито особливості сенсорного розвитку молодших школярів з порушеннями зору. Визначено основні принципи корекції сенсорного розвитку дітей з порушеннями зору: використання різних сенсорних стимулів;застосування спеціальних методик вправ і тренувань для розвитку сенсорних навичок; диференціація інформації за допомогою різних способів подання; постійне використання кольорових та контрастних матеріалів; створення комфортних умов для сприйняття інформації; індивідуалізація освітнього процесу. Висвітлено особливості корекційно‐розвиткової роботи з дітьми з порушеннями зору. Розглянуто основні завдання корекційно‐розвиткових занять з молодшими школярами. Здійснено аналіз корекційно‐ розвиткових програм для учнів 1‐4 класів з порушеннями зору, що затверджені Міністерством освіти і науки України.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | сенсорний розвиток ; молодші школярі з порушенням зору ; корекція сенсорного розвитку ; корекційно‐розвиткова робота з дітьми з порушеннями зору ; корекційно‐розвиткова програма ; інклюзивна освіта |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лют 2025 14:20 |
Останні зміни: | 13 Лют 2025 14:20 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6816 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |