Зорочкіна, Т. С. (2022) Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійного самовдосконалення. Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 1). с. 117-121.
![]() |
Text
309-Текст статті-577-1-10-20220708.pdf Download (245kB) |
Резюме
У статті розглянуто проблему підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійного самовдосконалення. Здійснено порівняльний аналіз підготовки вчителя початкової школи до професійного самовдосконалення в педагогічній теорії та практиці діяльності закладів вищої освіти України та зарубіжних країн, зокрема, Великої Британії. Охарактеризовано основні складові професійного самовдосконалення особистості та окреслено функції самовдосконалення педагога. Розглянуто професійний саморозвиток майбутнього педагога як процес інтеграції особистісного і професійного складників зростання студента ЗВО від початкового рівня готовності до майбутньої професійної діяльності. Описані показники професійного педагогічного самовдосконалення вчителів, структурні компоненти професійного самовдосконалення. Із урахуванням розуміння професійного самовдосконалення, як невід’ємного компонента професійної підготовки фахівців, запропоновано таку дефініцію: готовність до професійного самовдосконалення особистості майбутнього вчителя – як особистісне новоутворення, що відображає зміни не тільки у свідомості людини в найбільш повному виявленні вищої потреби в особистісно-професійному розвитку, але й набуття відповідних знань, оволодінні й використанні сукупності вмінь та застосуванні своїх здібностей і потенційних можливостей у діяльності зі створення нового, суспільно значущого продукту, метою якої є самоствердження людини в суспільстві. Розкрито сутність поняття «самонавчання» за дослідженнями вчених. Висвітлено роль самоосвіти вчителя початкової школи у забезпеченні якісного освітнього процесу. А також зазначено за яких умов самоосвіта вчителя буде продуктивною.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | підготовка майбутніх учителів початкової школи ; професійне самовдосконалення ; самоосвіта вчителя |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лют 2025 14:09 |
Останні зміни: | 13 Лют 2025 14:09 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6815 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |