Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Психолого-педагогічні технології інклюзивного навчання в початковій школі

Литвин, І. М., Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В. (2024) Психолого-педагогічні технології інклюзивного навчання в початковій школі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 1-2). с. 496-505.

[img] Text
Литвин.pdf

Download (915kB)

Резюме

Статтю присвячено проблемі пошуку психолого-педагогічних технологій інклюзивного навчання в початковій школі. Зокрема, акцентовано на важливості удосконалення форм і методів навчання для дітей з особливими освітніми потребами через упровадження технологій, орієнтованих на формування ключових компетентностей Нової української школи. Наголошено на тому, що реалізація реформ в освіті здійснюється на основі психолого-педагогічного супроводу в інклюзивному навчанні, володіння вчителем практичними вміннями застосування сучасних методів і технологій навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розкрито сутність і зміст технологій інклюзивного навчання, умови їх ефективного впровадження у практику початкової школи.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: технології інклюзивного навчання ; дитина з особливими освітніми потребами ; початкова школа ; психолого-педагогічний супровід ; освітній процес ; психолого-педагогічні технології інклюзивного навчання ; інклюзивне навчання ; освітні технології
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 13 Лют 2025 13:58
Останні зміни: 13 Лют 2025 13:58
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6814

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу