Литвин, І. М., Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В. (2024) Психолого-педагогічні технології інклюзивного навчання в початковій школі. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 1-2). с. 496-505.
![]() |
Text
Литвин.pdf Download (915kB) |
Резюме
Статтю присвячено проблемі пошуку психолого-педагогічних технологій інклюзивного навчання в початковій школі. Зокрема, акцентовано на важливості удосконалення форм і методів навчання для дітей з особливими освітніми потребами через упровадження технологій, орієнтованих на формування ключових компетентностей Нової української школи. Наголошено на тому, що реалізація реформ в освіті здійснюється на основі психолого-педагогічного супроводу в інклюзивному навчанні, володіння вчителем практичними вміннями застосування сучасних методів і технологій навчання дітей з особливими освітніми потребами. Розкрито сутність і зміст технологій інклюзивного навчання, умови їх ефективного впровадження у практику початкової школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | технології інклюзивного навчання ; дитина з особливими освітніми потребами ; початкова школа ; психолого-педагогічний супровід ; освітній процес ; психолого-педагогічні технології інклюзивного навчання ; інклюзивне навчання ; освітні технології |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лют 2025 13:58 |
Останні зміни: | 13 Лют 2025 13:58 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6814 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |