Chovriy, S., Pelekh, V., Rogoza, V., Zorochkina, T., Zdir, D. (2024) Organization of a STEM-oriented environment in higher education institutions=Організація STEM-орієнтованого середовища у ЗВО. Amazonia Investiga, Vo.13 (Is.76). с. 333-347.
![]() |
Text
27-333-347.pdf Download (551kB) |
Резюме
У статті проаналізовано зміст поняття «STEM-освіта», розкрито особистісний та соціальний аспекти. Показано основні організаційні форми та відкриті онлайн інструменти реалізації STEM-навчання. Виокремлено найвагоміші функції та цілі освітнього середовища, які забезпечують сервіси Google для впровадження та організації STEM проєктів у закладах вищої освіти та найсуттєвіші підходи, які застосовуються для організації STEM освіти; наголошено на важливості STEM-орієнтованого підходу в освіті для впровадження якого в освіту наголошено на обов’язковому використанні освітніх е-платформ.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | STEM-орієнтоване середовище ; заклади вищої освіти ; STEM-орієнтований підхід ; STEM-освіта ; здобувачі вищої освіти |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Лют 2025 11:14 |
Останні зміни: | 13 Лют 2025 11:14 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6808 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |