Литвин, І. М. (2023) Дистанційна школа особливої дитини як компенсаторний ресурс для здобуття якісної освіти. Педагогічний вісник (№ 2). с. 81-83.
Text
pv_2_2023-83-85.pdf Download (261kB) |
Резюме
У зв’язку із російською військовою агресією, бойовими діями на території України та виникненню обставин, що становлять загрозу життю та здоров’ю мирних громадян, Міністерство освіти і науки України надало додаткові роз’яснення та рекомендації щодо організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами, які надихнули завідувача ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти створити дистанційний контент на сайті комунального навчального закладу «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» «ДИСТАНЦІЙНА ШКОЛА ОСОБЛИВОЇ ДИТИНИ». Дистанційний контент розрахований на учнів 1-10 класів з порушенням інтелектуального розвитку та містить 3 розділи: початкова, базова школа, корекційно-розвиткова допомога.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | ІКТ ; дистанційна школа ; особливі діти ; освітні ресурси ; дистанційна школа особливої дитини |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 03 Лют 2025 14:34 |
Останні зміни: | 03 Лют 2025 14:35 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6792 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |