Литвин, І. М. (2023) Законодавче право на здобуття якісної освіти особи з особливими освітніми потребами. Педагогічний вісник (№ 2). с. 77-79.
Text
pv_2_2023-79-81.pdf Download (223kB) |
Резюме
Інклюзивна освіта — гнучка, індивідуалізована система навчання осіб з особливостями психофізичного розвитку в умовах закладу освіти за місцем проживання та передбачає створення освітнього середовища, яке б відповідало потребам і можливостям кожної людини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | інклюзія ; включення ; інклюзивна освіта ; психолого-педагогічний розвиток ; компенсація ; функціонально-слухові труднощі ; навчальні труднощі ; інтелектуальні труднощі ; соціоадаптаційні (особистісні, середовищні /соціокультурні труднощі |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 03 Лют 2025 14:26 |
Останні зміни: | 03 Лют 2025 14:28 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6791 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |