Десятов, Т. М. (2023) Глобалізаційні фактори, що впливають на освіту дорослих. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія «Педагогічні науки» (№ 4). с. 5-9. ISSN 2524-2660
Text
01_Десятов.pdf Download (243kB) |
Резюме
Статтю присвячено вивченню тенденцій розвитку міжнародної інтеграції в андрагогічній галузі. Доведено, що андрагогіка, як наука про навчання дорослих, зростає важливістю у світі, особливо у зв’язку зі змінами в економіці, технологіях та соціальних умовах. Розглянуті основні виклики та тенденції у сфері міжнародної андрагогічної інтеграції, а також представлені стратегії та рекомендації для її подальшого розвитку. Зазначено, що глобалізація освіти дорослих визначається як процес взаємодії та інтеграції освітніх систем, програм, практик та інституцій різних країн та регіонів з метою забезпечення якісної освіти для дорослих на міжнародному рівні. З’ясовано, що у країнах Заходу освіта дорослих постає у двох основних формах: європейській та американській. Доведено, що особливе місце в реалізації ідеї освіта протягом усього життя відводиться університетам. Акцентовано увагу на те, що глобалізація, швидкий розвиток технологій та зміни в економічній сфері ставлять перед андрагогічними спеціалістами нові виклики та завдання.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | андрагогіка ; інтеграція ; глобалізація ; тенденції ; міжнародна комунікація ; адаптація ; забезпечення якості ; есурсне забезпечення ; міждисциплінарний підхід ; інклюзія |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 28 Січ 2025 10:55 |
Останні зміни: | 28 Січ 2025 10:55 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6789 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |