Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Педагогічне партнерство в професійній та науковій діяльності вчителя початкових класів

Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В. (2024) Педагогічне партнерство в професійній та науковій діяльності вчителя початкових класів. Наука і техніка (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка») (№ 8). с. 618-628.

[img] Text
269-527-PB.pdf

Download (11MB)

Резюме

У статті схарактеризовано педагогічне партнерство як один з ключових аспектів професійної та наукової діяльності вчителя початкових класів. Розкрито сутність педагогічного партнерства, його значення та зміст у контексті реалізації концепції Нової української школи. Встановлено, що педагогічне партнерство є важливим аспектом діяльності вчителя початкових класів, оскільки сприяє ефективній взаємодії між учителем, учнями, їхніми батьками, колегами та іншими учасниками освітнього процесу. Суть педагогічного партнерства полягає у створенні рівноправних, взаємовигідних відносин, що базуються на довірі, взаємоповазі та спільній меті – забезпеченні якісної освіти для дітей. Базовими принципами педагогічного партнерства є визнання гідності та прав дитини, повага до особистості, доброзичливість, рівність сторін, взаємна підтримка, довіра у відносинах та стосунках, толерантність, позитивне ставлення, діалог-взаємодія-взаємоповага, право вибору та відповідальність; принципи соціального партнерства, які означають рівність сторін, добровільність прийняття зобов`язань, обов`язковість виконання домовленостей. Визначено, що ефективна партнерська взаємодія вимагає від вчителя готовності до організації партнерських взаємовідносин. Здатність вчителя початкових класів до партнерської взаємодії передбачає вміння створювати систему рівноправних і узгоджених взаємин з іншими учасниками освітнього процесу, що сприяє досягненню спільних цілей. Наголошено на важливості наявності у педагога достатнього рівня знань, умінь та особистісних якостей для реалізації ефективного педагогічного партнерства. Особлива увага приділяється особистісним якостям педагога, які є необхідними для реалізації ефективного педагогічного партнерства.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: педагогічне партнерство ; партнерська взаємодія ; професійна та наукова діяльність вчителя початкових класів ; технології партнерської взаємодії ; педагогічна співпраця ; професійна компетентність.
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 27 Січ 2025 14:30
Останні зміни: 27 Січ 2025 14:30
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6788

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу