Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Організаційно-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування технології «перевернутого навчання»

Зорочкіна, Т. С., Байдюк, Н. В., Здір, Д. Р. (2024) Організаційно-методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування технології «перевернутого навчання». Академічні студії. Серія «Педагогіка» (№ 1). с. 63-69.

[img] Text
575-Текст статті-1081-1-10-20240625.pdf

Download (330kB)

Резюме

У статті розглянуто організаційно-методичні засади підготовки майбутніх вчителів початкової школи до застосування технології «перевернутого навчання». Встановлено сутність та зміст технології «перевернутого навчання», її компоненти. Перевернуте навчання» трактується як освітня модель, в якій традиційне представлення лекції перевтілюється у її обговорення, у якому розкриваються дискусійні питання, презентуються проекти, виконуються практичні роботи тощо, а відеолекція при такому підході є ключовим компонентом у технології перевернутого навчання. Схарактеризовано підходи до організації перевернутого навчання: типовий перевернутий клас (The Standard Inverted Classroom), орієнтований на дискусію перевернутий клас (The Discussion-Oriented Flipped Classroom), сфокусований на демонстрації перевернутий клас (The Demonstration-Focused Flipped Classroom), псевдоперевернутий клас (The FauxFlipped Classroom), груповий перевернутий клас (The GroupBased Flipped Classroom), віртуальний перевернутий клас (The Virtual Flipped Classroom), «перевернутий» викладач (Flipping The Teacher). Визначено, що підготовка майбутніх вчителів початкових класів до застосування технології «перевернутого навчання» передбачає ознайомлення студентів з ключовими аспектами технології, способами її реалізації в освітньому процесі початкової школи та застосуванням технології «перевернутого навчання» під час викладання фахових дисциплін. Перевагами технології «перевернутого навчання» вважаються раціоналізація використання аудиторного часу, більш усвідомлене засвоєння студентами матеріалу, посилення автономної позиції студента в освітньому процесі, оптимізація розвитку критичного мислення і креативності у студентів, їх перетворення на інтегративну частину освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: підготовка майбутніх учителів початкових класів ; перевернуте навчання ; перевернутий клас ; змішане навчання ; інноваційні технології навчання
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 27 Січ 2025 11:15
Останні зміни: 27 Січ 2025 11:16
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6786

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу