Гнезділова, К. М. (2020) Формування SOFT SKILLS у майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Освіта і наука: глобальні тренди і перспективи розвитку: заочна дискусійна панель, присвячена Дню науки (16 травня 2020 р.). с. 26-31.
Text
16_formuvannja_soft_skills.pdf Download (224kB) |
Резюме
Розвиток сучасного суспільства вимагає нових підходів до професійної підготовки майбутніх фахівців, зокрема це стосується й працівників освітньої галузі. Від фахівця вимагається володіння не лише вузько професійними навичками (Hard skills), але й навичками (Soft skills). Вважається, що останні забезпечують: ефективність роботи у командах, налагоджування комунікацій, здатність приймати рішення у різних ситуаціях, вирішувати конфлікти та ін.. На теперішній час сформувалося декілька підходів щодо набуття фахівцями Soft skills. Перший підхід полягає у тому, що такі навички мають розвиватися у процесі здійснення фахівцем своєї професійної діяльності, зокрема на робочому місці, а також у процесі проходження тренінгів, курсів. За В. Шипіловим у професійній діяльності відбувається процес формування і подальший розвиток Soft skills (соціально-психологічні навички, які будуть у нагоді будь-якому фахівцеві у різних життєвих чи професійних ситуаціях) і Hard skills (здійснення експертизи в галузі професійних питань). Проте обов’язковою складовою у розвиткові цих навичок автор називає особистість (особистісні риси, установки і картина світу). Четвертим складником, який взаємопов’язує навички і особистість фахівця є його мотивація до розвитку. Відмінності між Hard skills і Soft skills за такими характеристиками як основа, застосування як відповідь на певні дії, критичність, розвиток і результат більш детально подає у своїй праці А. Тютюнник. Як зазначає автор, Hard skills–це навички стійкі, доступні для огляду, легко вимірювані та …
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | SOFT SKILLS ; майбутні вихователі ; заклади дошкільної освіти |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 20 Січ 2025 13:23 |
Останні зміни: | 20 Січ 2025 13:32 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6777 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |