Гнезділова, К. (2023) Використання інтерактивних технологій у системі післядипломної освіти фармацевтів. Молодь і ринок (№5/213). с. 12-17.
Text
282776-Текст статті-653370-1-10-20230630.pdf Download (593kB) |
Резюме
У статті висвітлено теоретичні аспекти і практичний досвід використання інтерактивних технологій у системі післядипломної освіти та безперервного професійного розвитку фармацевтичних фахівців. Наголошено на доцільності застосування інтерактивних технологій для становлення та розвитку особистості майбутнього фахівця охорони здоровʼя. Зʼясовано, що інновації у змісті освіти мають доповнюватися і реалізовуватися через оволодіння інноваційними методами. Зауважено, що пошук методологічного підґрунтя інтерактивних технологій післядип�ломного навчання є особливо актуальним і перспективним завданням розвитку післядипломної освіти в теоретичній та практичній площинах. Розкрито особливості використання інтерактивних методів навчання у процесі підготовки майбутніх фармацевтів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Підготовка ; інтерактивні технології ; інновації ; фармацевтичні та медичні спеціальності ; інтерактивні технології ; післядипломна освіта ; безперервна професійна освіта. |
Теми: | Медицина, ОБЖ Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 02 Січ 2025 14:17 |
Останні зміни: | 02 Січ 2025 14:17 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6741 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |