Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Міждисциплінарний підхід до викладання фахових дисциплін як інноваційний тренд в системі підготовки майбутніх фармацевтів

Гнезділова, К. М. (2023) Міждисциплінарний підхід до викладання фахових дисциплін як інноваційний тренд в системі підготовки майбутніх фармацевтів. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія:" Педагогічні науки" (№ 2). с. 19-24.

[img] Text
Документ Microsoft Word (3).pdf

Download (183kB)

Резюме

Окреслено перспективи застосування міждисциплінарного підходу в системі підготовки майбутніх фармацевтів. Обґрунтовано, що вітчизняна система охорони здоров’я нині пере-буває в пошуку шляхіввиходу з кризової ситуації та побудови нової моделі, наближеної до європейських стандартів. І цей процес обов’язково потребує трансформацій-них змін в сучасній парадигми медичної освіти. Проаналізо-вано фактори оптимізації процесу підготовки фахівців на основі міжпредметних зв’язків, зосереджено увагу на важливості усвідомлення нових завдань у царині міждисци-плінарності та зрозуміння причин, обставин, трендів, які актуалізують міждисциплінарний підхід. Розглянуто позиції науковців щодо необхідності впровадження міждисциплінарного підходу у навчальний процес. Доведено, що саме міждис-циплінарний підхід спрямований на зв’язок дисциплін, коли згладжуються протиріччя в опа-нуванні засобів, методів і прийомів дослідження між науками та відбувається комплексне ви-користання у професійній діяльності теорії і прак тики, отриманих на основі вивчених фахових дисциплін. Висвітлено як суттєві переваги, так і проблеми, що виникають при використанні міжди-сциплінарного підходу.Зосереджено увагу, що застосування міждисциплінарного підходу у навчальний процес дозволяє підняти його на якісно новий рівень клінічного мислення, здатного комплексно вирішувати завдання медичної практики на основі широкого інтегрування даних різноманітних фахових дисциплін. Підкреслено роль викладача щодо алгоритму пошуку оптимальних шляхів реалізації міждис-циплінарного підходу, що забезпечує оптимізацію навчального процесу, який має загальну структуру та функції, поєднує вивчення зага-льноосвітніх і спеціальних дисциплін.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Міждисциплінарний підхід ; міждисциплінарні зв’язки ; освітній процес ; інноваційний тренд ; понятійно-термінологічний апарат ; професійна підготовка майбутніх фармацевтів
Теми: Медицина, ОБЖ
Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Січ 2025 14:10
Останні зміни: 02 Січ 2025 14:11
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6740

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу