Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Тайм-менеджмент у професійній підготовці майбутніх педагогів.

Степанова, Н. М., Гнезділова, К. М. (2023) Тайм-менеджмент у професійній підготовці майбутніх педагогів. Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки (№ 17). с. 186-192.

[img] Text
105-Текст статті-193-1-10-20240223.pdf

Download (1MB)

Резюме

У статті подано теоретичний аналіз такої системи гнучких умінь, як тайм-менеджмент. На основі теоретичних досліджень економістів, фінансистів, психологів, філософів, педагогів А. Гаст, П. Друкер, Т. Дудки, С. Іваницької, С. Кові, К. Меллер, Т. Пітерс, Ф. Тейлор та інших доведено, що тайм-менеджмент є однією з найважливіших навичок для професійного зростання кожного фахівця. Під тайм-менеджментом ми розуміємо володіння людиною певним набором методик і технік, які дозволяють раціонально використовувати час. Автори згодні з вітчизняними та зарубіжними колегами в тому, що тайм-менеджмент об’єднує кілька етапів: аналіз – процес, що дозволяє виявити нераціональне використання робочого часу; визначення цілей – етап, під час якого необхідно відповісти на питання, навіщо тайм-менеджмент взагалі потрібен для конкретної людини; планування, під час якого складається перелік завдань, які необхідно виконати за певний проміжок часу; знаходження методів боротьби з причинами витрат часу, яке передбачає, що в ході попереднього аналізу ці причини були виявлені і є потреба ліквідувати їх. Тайм-менеджмент є важливою гнучкою навичкою у професійній діяльності й майбутніх педагогів. Навчитися раціонально використовувати власний час, а потім навчити цьому і своїх вихованців є важливим освітнім завданням і вихователя, й учителя початкових класів. Від планування заняття чи уроку залежатиме не тільки виконання навчальної програми, а й всебічний розвиток особистості дитини. У статті подано практичний досвід навчання майбутніх педагогів методів та технік тайм-менеджменту. Використана форма заняття – тренінг – та ознайомлення з методами «Помідоро», «Швейцарский сир», «Жаба на сніданок» показали, що такі методичні рішення є дієвими й дають якісні зміни в отриманих результатах.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Тайм-менеджмент; управління часом ; методи тайм-менеджменту ; «поглиначі» часу ; майбутні педагоги.
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 02 Січ 2025 13:35
Останні зміни: 02 Січ 2025 13:35
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6739

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу