Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Реалізація інтеграції галузей у початковій освіті як складник її якості

Гнезділова, К. М., Зенченко, Т. Ф. (2024) Реалізація інтеграції галузей у початковій освіті як складник її якості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки (№ 55). с. 131-140.

[img] Text
17.pdf

Download (935kB)

Резюме

У статті зроблено спробу проаналізувати проблеми якості початкової освіти в контексті інтеграції галузей у Новій українській школі, сформульовано практичні рекомендації для майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти. Здійснено характеристику об’єктивних та суб’єктивних факторів організації мовно-мовленнєвої діяльності учнів з огляду на підвищення якості засвоєння учнями ключових і предметних компетентностей у сучасних умовах з урахуванням вимог реформування початкової освіти, визначено особливості. роботи з текстом, подано результати спостережень за мовно-мовленнєвою діяльністю учнів у процесі реалізації мети математичної освітньої галузі. Окреслено основні засади підвищення якості навчання інтегрованих предметів у початкових класах, запропоновано шляхи формування в учнів здатностей до продукування зв’язного мовлення в сучасних умовах

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Початкова освіта ; ключові і предметні компетентності ; якість освіти ; мовно-літературна освітня галузь ; інтеграція галузей ; мовлення ; майбутні вчителі початкових класів
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 31 Груд 2024 09:29
Останні зміни: 31 Груд 2024 09:29
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6734

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу