Гнезділова, К. М., Зенченко, Т. Ф. (2024) Реалізація інтеграції галузей у початковій освіті як складник її якості. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки (№ 55). с. 131-140.
Text
17.pdf Download (935kB) |
Резюме
У статті зроблено спробу проаналізувати проблеми якості початкової освіти в контексті інтеграції галузей у Новій українській школі, сформульовано практичні рекомендації для майбутніх учителів початкових класів закладів загальної середньої освіти. Здійснено характеристику об’єктивних та суб’єктивних факторів організації мовно-мовленнєвої діяльності учнів з огляду на підвищення якості засвоєння учнями ключових і предметних компетентностей у сучасних умовах з урахуванням вимог реформування початкової освіти, визначено особливості. роботи з текстом, подано результати спостережень за мовно-мовленнєвою діяльністю учнів у процесі реалізації мети математичної освітньої галузі. Окреслено основні засади підвищення якості навчання інтегрованих предметів у початкових класах, запропоновано шляхи формування в учнів здатностей до продукування зв’язного мовлення в сучасних умовах
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Початкова освіта ; ключові і предметні компетентності ; якість освіти ; мовно-літературна освітня галузь ; інтеграція галузей ; мовлення ; майбутні вчителі початкових класів |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 31 Груд 2024 09:29 |
Останні зміни: | 31 Груд 2024 09:29 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6734 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |