Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі нової української школи

Шпак, В. П., Нінова, Т. С., Нікітська, Ю. М. (2021) Управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі нової української школи. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 10). с. 196-210.

[img] Text
22.pdf

Download (1MB)

Резюме

Теоретично обґрунтовано проблему управління розвитком емоційного інтелекту учнів в освітньому процесі Нової української школи, що базується на емпатійному ставленні дітей до об’єктів природи. Методологічною основою дослідження обрано гуманістичний підхід до організації освітнього процесу початкової школи, що передбачає орієнтацію на дитину як головну цінність. Одержані результати підтверджують переваги учнів із високим рівнем емоційного інтелекту. Перспективи подальших наукових розвідок передбачають розроблення методичних підходів до розвитку емоційного інтелекту молодших школярів на різних етапах уроків «Я досліджую світ», пошук діагностичних методик та їх адаптацію відповідно до проблеми дослідження.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Учні ; учитель ; Нова українська школа ; управління ; емоційний інтелект ; критерії й показники ; розвиток ; емпатійне ставлення до природи
Теми: Педагогічні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 26 Груд 2024 13:19
Останні зміни: 26 Груд 2024 13:19
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6725

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу