Шпак, В. П., Гнезділова, К. М. (2024) Теорія конструктивізму як методологічне підґрунтя досліджень освітньої діяльності молодших школярів. Актуальні питання у сучасній науці (№ 9). с. 939-951.
Text
14873-Текст статті-14937-1-10-20240921.pdf.crdownload.pdf Download (262kB) |
Резюме
У статті розглянуто основні ідеї конструктивістської педагогіки, а також ступінь їх впливу на початкову освіту в умовах реформаційних змін. Розкрито зв’язок педагогіки конструктивізму з провідними філософськими і психологічними концепціями. Проаналізовано позитивні та негативні сторони теорії конструктивізму в контексті методології сучасної педагогіки. Увагу акцентовано на смисловому наповненні принципів конструктивізму з урахуванням специфіки навчання як процесу конструювання смислів, проблемного навчання, комунікативного підходу до партнерської співпраці між учасниками освітнього процесу. Виходячи з цього, зроблено акцент на розумінні специфіки взаємодії вчителя та учнів в освітньому процесі. Актуалізовано, що в конструктивістській педагогіці головним суб’єктом освітнього процесу постає не вчитель, а учень, що суттєво трансформує класичну модель ієрархічного навчання. З урахуванням теорії конструктивізму описано ефективні методи навчання в початковій школі, а також традиційні дидактичні принципи, що набувають нового значення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Конструктивізм ; методологія ; теорія ; концептуальні засади ; дослідження ; освітня діяльність ; учитель ; початкова школа ; молодші школярі. |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 13 Груд 2024 11:04 |
Останні зміни: | 13 Груд 2024 11:05 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6714 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |