Литвин, І., Зорочкіна, Т., Шпак, В. (2024) Психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології (№ 4). с. 346-356.
Text
Lytvyn Inna.pdf Download (1MB) |
Резюме
У статті розглянуто психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку. Обґрунтовано важливість врахування вікових особливостей розвитку молодших школярів в освітньому процесі початкової школи. Дослідження показує, що цей період є важливим для формування моральних цінностей, активного розвитку особистості, пізнавальних процесів та емоційної стійкості. Висвітлено фактори, які впливають на розвиток дітей молодшого шкільного віку, включають генетичні особливості, стан здоров'я, соціальну ситуацію, оточення та організацію освітнього процесу. Нестабільність цих факторів вимагає подальших досліджень і розробок для врахування змін в сучасній освіті.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | молодший шкільний вік, психологічні особливості дітей, Особливості розвитку дитини ; початкова школа ; діти молодшого шкільного віку. |
Теми: | Педагогічні науки Психологічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 12 Груд 2024 14:52 |
Останні зміни: | 12 Груд 2024 14:52 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6713 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |