Інституційний репозитарій Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького

Розробка програми просування для інтернет-магазину

Шарамко, Є. М., Руденко, М. В. (2023) Розробка програми просування для інтернет-магазину. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 181-184.

[img] Text
zbirnik_mat-181-183.pdf

Download (473kB)

Резюме

Інформаційно-комунікаційні технології та глобальна мережа дозволила вийти на торговий ринок будь-яким фірмам. Якщо раніше технології електронного обміну інформацією вимагали значних матеріальних вкладень для організації діяльності, то зараз з розвитком Internet стало можливим вступити в бізнес й дрібним компаніям. Зазначимо, що Інтернет-магазин має ряд явних переваг, порівняно з торговим майданчиком (магазином).

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Інтернет-комерція ; торгівля ; торговий ринок ; інформаційно-комунікаційні технології ; глобальна мережа ; інтернет-магазин
Теми: Економічні науки
Комп'ютерні науки
Комп'ютерні науки
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки і права
Користувач, що депонує: Наукова Бібліотека
Дата внесення: 15 Лист 2024 13:45
Останні зміни: 15 Лист 2024 13:45
URI: https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6692

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу