Шарамко, Є. М., Руденко, М. В. (2023) Розробка програми просування для інтернет-магазину. Матеріали VІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції «Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики», 25 жовтня 2023р.. с. 181-184.
|
Text
zbirnik_mat-181-183.pdf Download (473kB) |
Резюме
Інформаційно-комунікаційні технології та глобальна мережа дозволила вийти на торговий ринок будь-яким фірмам. Якщо раніше технології електронного обміну інформацією вимагали значних матеріальних вкладень для організації діяльності, то зараз з розвитком Internet стало можливим вступити в бізнес й дрібним компаніям. Зазначимо, що Інтернет-магазин має ряд явних переваг, порівняно з торговим майданчиком (магазином).
| Тип елементу : | Стаття |
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Інтернет-комерція ; торгівля ; торговий ринок ; інформаційно-комунікаційні технології ; глобальна мережа ; інтернет-магазин |
| Теми: | Економічні науки Комп'ютерні науки Комп'ютерні науки |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки і права |
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
| Дата внесення: | 15 Лист 2024 13:45 |
| Останні зміни: | 15 Лист 2024 13:45 |
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6692 |
Actions (login required)
![]() |
Перегляд елементу |




