Десятов, Т. М., Бардадим, О. В. (2024) Якість освіти – ознака розвитку держави. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана. Серія Педагогічні науки (№ 3). с. 21-27.
Text
_Вісник_3-2024_МАКЕТ-21-27.pdf Download (320kB) |
Резюме
У статті висвітлено категорії «якість освіти» у контексті синергії наукових підходів: системного синергетичного. Зазначено, що така інтерпретація може слугувати теоретико-методологічним підґрунтям досліджуваного феномену. Проаналізовано різні підходи до визначення поняття «якість освіти». Доведено, що розуміння якості та її індикаторів є дискусійним через широке коло зацікавлених сторін у сфері освіти. З’ясовано, що поняття «якість освіти» найкраще тлумачити з огляду споживачів освіти. Досліджено витоки зародження руху за якість освіти. З’ясовано, що саме з промисловості походять концестю (TQM).
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Якість освіти ; стейкхолдер ; соціальний інтелект ; освітній процес ; стандарт якості ; TQM ; індустріалізація ; стандарти ; інспекція якості ; менеджмент |
Теми: | Педагогічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 07 Лист 2024 12:23 |
Останні зміни: | 07 Лист 2024 12:23 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6670 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |