Констанчук, Л. В., Остапенко, А. К. (2023) Виставки та презентації як інструмент маркетингових комунікацій. Актуальні проблеми природничих і гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка – 2023» / XXV Всеукраїнська наукова конференція молодих учених. с. 369-373.
Text
Збірник Родзинка_2023-369-373.pdf Download (723kB) |
Резюме
Виставки та презентації відіграють важливу роль у маркетингових комунікаціях організацій та підприємств, оскільки вони дають змогу: підвищувати іміджевий авторитет організацій; збагачуватися досвідом професійно-ділових контактів; підвищувати рівень компетентностей працівників та активізувати це для покращення власної підприємницької діяльності; упереджувати помилки та негативні дії, управлінські рішення; формувати суспільну думку про організаціюучасника заходу; адаптуватись до змін ринкового середовища.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | Виставки ; презентації ; маркетингові комунікації ; іміджевий авторитет організацій ; підприємницька діяльність |
Теми: | Економічні науки |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут педагогічної освіти, соціальної роботи і мистецтва |
Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека |
Дата внесення: | 18 Жов 2024 12:01 |
Останні зміни: | 18 Жов 2024 12:01 |
URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6657 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |