Бондаренко, Ю., Олійник, Ю. Ю. (2019) Функціювання українського тревелконтенту в соцмережі «Instagram»: аудиторія, тематика, формат. Образ : науковий журнал (№ 3). с. 58-63.
| 
              
Text
 2.pdf Download (586kB)  | 
          
Резюме
Стаття має на меті обґрунтувати особливості функціювання українського тревел-контенту в соцмережі «Instagram», уточнити сутність базисних термінів, виокремити класифікаційні ознаки дописів, дослідити формати інформаційно-комунікаційної взаємодії з аудиторією. Розвідка наголошує на актуальності тревел-блогінгу для теорії соціальних комунікацій, його запотребуваності як різновиду користувацького контенту, що набуває ознак професійного та має високий ступінь довіри серед аудиторії. Тревел-контент сегментований за вузько сфокусованою тематикою; за кількістю учасників тріпу; за способом пересування під час подорожі; за мовою викладу; за наявністю різнотипних продуктів. Проаналізовано тревел-блоги топ-10 авторів, що являють собою сукупність об’єднаних туристичною тематикою дописів, які вирізняються оригінальним стилем, структурою, періодичністю оновлення, різноформатним контентом.
| Тип елементу : | Стаття | 
|---|---|
| Неконтрольовані ключові слова: | Тревел-блог ; тревел-блогер ; тревел-контент ; тревел-допис ; інформаційно-комунікаційна взаємодія ; аудиторія соцмереж | 
| Теми: | Масова комунікація Українська філологія  | 
        
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут української філології та соціальних комунікацій | 
| Користувач, що депонує: | Наукова Бібліотека | 
| Дата внесення: | 16 Жов 2024 06:10 | 
| Останні зміни: | 16 Жов 2024 06:10 | 
| URI: | https://eprints.cdu.edu.ua/id/eprint/6623 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Перегляд елементу | 




